Eksklusiv emballasje

Når vi skaper et produkt, er det først og fremst naturen vi tar utgangspunkt i. Naturen er hjertet i hvert og et av produktene våre, og gjør hvert og et av produktene en unik magi. Den eksklusive emballasjen understreker dette, og er merkevarens signatur.Dyktige mennesker lever evig. Kreativ ansvarlig og grunnlegger av VT HOLDING, Vladimir Tarasiuk, har formet en autentisk og gjenkjennelig frisyrestil. Han er verdenskjent for den unike kombinasjonen av skarpe og frie linjer i designene sine, og dette har har gjort det mulig for ham å forme elegante design på flakongene hans.Når Vladimir Tarasiuk utformet merkevaren, reiste han verden rundt for å hente inspirasjon fra naturlige landskap, arkitektur, gamle juveler og kunstutstillinger.

En arv med verdi

T-LAB Professionals symbol symboliserer menneskets iboende skjønnhet, frihet og mangfoldighet, og viser en verdensomspennende utfoldelse. T-LAB Professional mener at emballasjen til produktet skal kommunisere formålet: hva merkevaren står for, hvilket budskap det vil få frem, samtidig som det skal trekke til seg øynene til forbrukeren. Emballasje for oss, er både vitenskap, kunst, design og teknologi, i tillegg til å være noe som beskytter produktet.

Miljøvennlig

Merkevaren vår er i det store og hele en slags bukett av naturlig skjønnhet, elegant stil og kreativitet. Vi er stolte av arven vår og beriker den med bærekraftige, luksuriøse design, som setter fremtiden i fokus. Som en del av bærekraftsmålene og målene om å redusere plastforbruket vårt, introduserer vi nå en ny type flakong som kan fylles på nytt og resirkuleres. Den miljøvennlige reise- og sportskolleksjonen er i tillegg 100 % kompostvennlig.